Friday, June 17, 2011

Stress, stress, stress....

Så fk jeg lige tid til at blogge lidt igen... Har haft travlt med at forberede til min bachelor eksamen, som er på mandag! Derfor har jeg desværre heller ikke haft tid til at scrappe... Meeen penge har jeg da brugt! Nu er der jo 50% rabat både hos Panduro Hobby men også hos Scrap House!! Det var svært at stå for, selvom jeg synes jeg er begyndt at bruge alt for mange penge.. Glæder mig nu alligevel til at få pakken fra Scrap House!! :-)
Midt i alt opgaveskrivning/eksamens forberedning har jeg også måtte planlægge en masse i forbindelse med vores huskøb. Vi får nøglerne her d.1.7. og der er lige nogle ting der skal ordnes inden vi flytter ind.
Og så skulle jeg egentligt også søge arbejde!! Heldigvis har jeg noget fast vikar arbejde indtil slut august, så jeg kan godt vente lidt endnu inden jeg snder ansøgninger ud. Puha... synes der er mange ting der skal være plads til inde i mit hoved! Vi er heller ikke begyndt at pakke endnu!? GISP... Nå, vi når det jo nok :-)

God weekend til jer alle :-)

2 comments:

  1. Du skal som nok nå det hele Anja, og sikken en flot baggrund du har fået lavet, dejlige farver, den kan du godt være stolt af. v.h. morkaren.

    ReplyDelete
  2. Tusind tak morkaren! Det er sødt af dig at sige :-)

    ReplyDelete