Monday, June 27, 2011

Scrappet & pakket

Så har jeg fået mit eksamensbevis, vi har holdt dimissionsfest (super fed dag, aften & nat!) og nu er den store nedpakning begyndt! Vi skal sætte det kæmpe store skrivebord, der har været min scrappe-plads, til salg og derfor var jeg nødt til at pakke alle mine scrappe ting ned allerede nu. Øv.. men det er nok meget godt, så jeg ikke bliver fristet til at være kreativ når jeg egentligt burde være konstruktiv!

Her er (næsten) alle mine ting så pakket og klar til at blive "installeret" i huset! -Min nysgerrige kat, Tiger synes selvfølgelig at han også lige skulle med på billedet! :)


Det er mærkeligt sådan at se alle mine ting stå der... Gad vide hvordan jeg får plads til det, når nu mit skrivebord bliver meget mindre... Det jeg har nu er ca. 110 x 200 og hæve/sænke og det nye er ca. 80 x 120. Men glæder mig til at skulle sætte det hele på plads og forhåbentligt lave det, så jeg får orden på det hele :)

I går var vi ude og spise brunch med mine forældre og min søster og svoger. Eeelsker brunch :) Og så fik jeg disse smukke blomster


Nu må jeg hellere komme videre med at pakke... Synes det er lidt uoverskueligt lige i øjeblikket, men det er jo bare at starte et eller andet sted, ik? :-)

Ha' en god mandag!

Anja

No comments:

Post a Comment