Tuesday, June 7, 2011

Starten på et mini album

Jeg har sat mig for at gå i gang med et mini album fra Søstrene Grene som jeg har haft liggende længe.
Den første side ser sådan ud:


Den næste side ser sådan ud:


Nu har jeg kigget på det i et par dage og jeg kan ikke helt finde ud af om jeg synes den sorte "blomst" skal være der eller ej...?? Men jeg er super tilfreds med sommerfuglen, som er lavet med mit nyindkøbte stempel. Det bliver helt sikkert brugt ofte! :-)

Min bachelor opgave er heldigvis færdig - der mangler kun lige de sidste justeringer og så skal den printes! Puha, synes godt nok tiden flyver og så er det jo snart tid til den aller sidste (hvis at går godt) eksamen!!

God tirsdag aften til jer :-)

2 comments:

  1. Det ser ud til at blive et flot mini album, jeg glæder mig til at se mere. v.h. morkaren.

    ReplyDelete
  2. Tak morkaren... Jeg har haft lidt travlt med at forberede til eksamen, men er i gang med næste side af albummet :-)

    ReplyDelete