Tuesday, June 21, 2011

Nyt fra pædagogen...

JUHUUU, så blev jeg pædagog!! Jeg klarede bachelor eksamen med et 10-tal så jeg er glad og tilfreds! Puha hvor er det en mærkelig følelse... Nu skal jeg jo pludselig ud i den "virkelige" verden og jeg skal gerne kunne en hel masse ;-) Jeg har heldigvis lige ca. 4 uger inden jeg skal starte på arbejde, så jeg har tid til at få ryddet alle mine bøger og andet studierelevant langt væk, samt pakket hele lejligheden ned og gøre klar til flytningen... På trods af dette bliver der forhåbentligt alligevel meget mere tid til at scrappe ;-)

Jeg deler lige et billede af de flotte røde roser jeg fik af min mand:


Vi fejrede dagen ved at gå ud og spise sushi sammen med min medstuderende (som selvfølgelig også bestod og fik titlen pædagog) og hendes familie. Vi har været i gruppe sammen lige fra day one og har skrevet samtlige opgaver sammen. Det bliver mærkeligt ikke at skulle ses på samme måde fremover...
Jeg nåede lige at lave dette lille kort til hende inden vi skulle ud og spise:



Nå, jeg må hellere komme igang med at lave noget husligt arbejde... det er som om lejligheden er blevet en smule forsømt under dette bachelor projekt, og godt kunne trænge til en støveklud og en gang gulvvask ;-) -Det viser bare for flittig (eller ej) min mand er her hjemme... hihi

Ha' en dejlig dag!!

2 comments:

  1. Rigtig mange gange TILLYKKE! :)...kan godt forstå du er glad, men også, at det er lidt underligt lige pludselig, at skulle ud og bevise, at man KAN noget i den virkelige verden ;)
    Nyd din ferie - den er vist velfortjent ;)

    ReplyDelete
  2. Tak Thanni :) Og du kan tro jeg vil nyde ferien! ;)

    ReplyDelete