Sunday, June 19, 2011

Søndags blog

Hejsa igen... Jeg havde lige brug for at tænke på noget andet end mit oplæg til eksamen i morgen, og hvad kunne være bedre en at lave et lille oplæg?? :-)

Her er et billede af de ting jeg købte i Panduro i fredags

Lidt blomster, bogstaver, bling og sådan lidt :-)

Og her er et billede af en af siderne til mit mini album


Billedet er lidt sløret og siden er ikke helt færdig endnu... Kan ikke finde ud af om jeg vil have et billede eller bare tekst, der hvor der er tomt...

Som nogle af jer (alle mine 4 dejlige følgere, hihi) allerede har set, så har jeg lavet min baggrund om... Nu fandt jeg endelig en med sommerfugle og så i farver jeg godt kan lide! :-)

Så har jeg desværre nok ikke mere jeg kan vise eller fortælle lige nu... Min pakke fra Scraphouse bliver sendt i morgen så jeg har noget at se frem til :-)

Næste gang jeg blogger er jeg forhåbentligt blevet pædagog! :-)

Scrap-knus til jer alle...

No comments:

Post a Comment