Friday, July 22, 2011

Scrappelysten er stor...

Nu er der gået omkring en måned (!!) hvor jeg ikke har scrappet :( Det er jo helt vildt!
Jeg er gået igang med at indrette min nye scrappeplads, men der er så mange andre ting (og mere vigtige ifølge min mand) der også skal på plads og ordnes i huset. Så jeg må nok bevæbne mig med en smule mere tålmodighed.
Jeg fik da lige lavet et hurtigt, lille kort til en veninde, ud af de få ting jeg lige kunne hive frem fra en kasse...


På arbejdet i går var der kommet en sommerfugl ind i stuen... Jeg tror den havde problemer med den ene vinge, for den ville ikke flyve væk - heller ikke selv om jeg satte den udenfor. Selvom jeg ikke er så meget for små dyr der bevæger sig, så er jeg altså vild med sommerfugle! De er så smukke og der er så mange forskellige... Her er min ven fra i går :) (billedet er lidt sløret)


Der er ikke meget sommer over vejret lige i øjeblikket... Men det gode ved det er, at så bliver vi ikke fristede af at gå ud og nyde haven, men derimod kan vi måske få ordnet nogle ting inde i huset. Vi skal også et smut til Ikea og have købt et par ting. Søndag kommer til at gå med Grøn Koncert (hvis vejret arter sig, som lovet!)...

Rigtig god weekend til jer alle :)

1 comment:

  1. Jeg kan godt forstå, at du mangler at scrappe :) Men hvis du kan komme afsted med det, kan du måske lave en masse små stykker pynt - fx ligesom min blomst :) Det kræver kun et stykke papir, en saks, brads og måske noget sværte :)
    Glæder mig til at se billeder, når din scrapplads er færdig :)
    Kh, Marianne

    ReplyDelete