Saturday, July 30, 2011

Hvor der er sparet er der vundet...

Der er et eller andet ordsprog der starter med "hvor der er sparet er der..." Jeg kan bare ikke huske hvordan det slutter, men i det her tilfælde passer det perfekt med "...er der vundet"! Der var nemlig 70% rabat på en MASSE ting i Panduro Hobby! Og jeg kan roligt sige at det beløb jeg sparede var større end det jeg købte for! :)
Her er et par billeder af det jeg kom hjem  med...

10 ark papirer og lidt bogstaver

4 x selvklæbende ruller, blomster, 3 x glitter sticks, fjer, brads, bling, servietter, stof, bånd, bogstaver, fuglebur, foampads og det røde under er en opbevaringstaske jeg også købte med.

Så var hele min dag lige reddet der!! :)

I morgen skal jeg til barnedåb, så måtte lige hive lidt ting frem så jeg kunne lave et kort... Fik da også brugt nogle af de nye ting :) 
Heldigvis er mit scrapværelse så småt ved at være færdig. Mangler kun lige et par småting.

Her er kortet jeg fik lavet...


Og indvendigt...

Ellers har weekenden indtil videre stået på oprydning, samling af diverse ting, bl.a. tv-reol og sko-hylder samt græsslåning (det var faktisk gået hen og blevet ret langt!). Håber jeres weekend er lidt mere spændende! ;)

God weekend!

3 comments:

  1. Om min weekend er mere spændende ? ..tror det ikke, den står på arbejde også imorgen :D
    SÅ mange dejlige ting du har slæbt hjem fra Panduro, man har lov at være heldig ind imellem ;D
    ....og så er det et super sødt dåbskort du har lavet :)

    ReplyDelete
  2. Super fint kort :) :)
    Og det er bare SÅ fedt, når man sparer penge :)

    ReplyDelete
  3. Tak for jeres søde ord :)
    Thanni, jeg kan godt se at når arbejde kommer ind i billedet, så er min weekend slet ikke så slem ;)

    ReplyDelete